שחזור מפתחות לרכב / שחזור מפתח לרכב

מפתח הרכב נגנב, אבד או שאולי נשבר בצורה פתאומית? – אם זה המפתח היחיד שברשותך, אני יכול לשחזר עבור את מפתח הרכב בצורה קלה, מהירה ופשוטה – ניתן להתקשר אלי ב – 072-3927888 ואני אגיע עד אליך בתוך 20-30 דקות בלבד.

אובדן של צרור המפתחות קרה לכל אחד מאיתנו, לא משנה אם זה כתוצאה מגניבה של התיק או כתוצאה מאובדן שלך – כעת, עליך לשחזר את צרור המפתחות ובמקרים רבים אף לשנות את הצילינדרים כך שגנבים לא יוכלו לגשת לרכושך.

שחזור מפתחות מאפשר לך להחזיר את המצב לקדמותו ולקבל גישה מחודשת לרכב, המשאית או האופנוע. אני מעניק שירותי שחזור לכל הרכבים והדגמים בישראל החל מרכבי יוקרה ועד לרכבים עממיים יותר.

שחזור מפתחות לרכב בתל אביב

שחזור מפתחות לרכב בתל אביב והסביבה – 24/7 מסביב לשעון!

צרכנים רבים אשר מעוניינים לשחזר את מפתח הרכב האישי שלהם פונים למוסך המורשה או יבואן הרכב, אך חשוב לדעת כי העלות הסופית אצל המוסך או היבואן גבוה פי 2 ויותר מאשר אצל מנעולן רכב מוסמך.

הסיבה לכך היא עלויות התיווך אשר מגולגלות על לקוח הקצה – המוסך או היבואן מזמין מנעולן רכב (בדיוק כמוני) בשביל לעשות את העבודה בשביל הלקוח.

כמו כן, חשוב לדעת כי שחזור מפתח לרכב דורש ידע, ניסיון וציוד יקר אשר לא נמצא בידיו של כל מנעולן רכב. ב – Car Locksmith אוכל לשחזר עבורך כל מפתח לרכב – אם לא הצלחתי לשחזר את המפתח, אני לא אגבה ממך תשלום על העבודה, בהתחייבות!

בנוסף למפתחות רכב באפשרותי לשחזר שלטים/מפתחות עם צ׳יפים ממוחשבים אשר דורשים קידוד ראשוני מול מחשב הרכב.

לסיכום, אם איבדת את מפתחות הרכב, אין סיבה להילחץ במיוחד – התקשר אלי עכשיו ל – 072-3927888 ואשמח להגיע עד אליך בפרק זמן קצר.