פורץ רכבים / פורץ מנעולים לרכב

הרכב ננעל ונשארת בחוץ? המפתח נשבר במנעול דלת הרכב? – אין צורך להילחץ, התקשר עכשיו ל – 072-3927888 ואני אגיע עד אליך בתוך 20-30 דקות בלבד מרגע קבלת הקריאה הטלפונית.

אני מנעולן רכב מוסמך כבר יותר – 7 שנים אשר פועל באישור משטרת ישראל וברשותי כל הציוד הנדרש לפריצת מנעול ודלת הרכב בצורה קלה ובלי לעשות נזק לרכב.

אם אתה מחפש פורץ מנעולים לרכבים בתל אביב והסביבה הקרובה אשר יעניק לך שירות אמין, הוגן ומקצועי צור עימי קשר היום. אני אוכל לספק לך הצעת מחיר מדויקת כבר במהלך שיחת הטלפון – הצעת המחיר שלי לעולם לא תעלה במהלך או בסוף העבודה. בצורה זו תוכל להגן על עצמך מפני מנעולנים אשר מפקיעים מחירים או מנעולנים אשר מנצלים את המצוקה בה אתה נמצא.

פורץ רכבים / פורץ מנעולים לרכב

פורץ רכבים ומנעולים בתל אביב – שירות 24/7 מסביב לשעון!

לעיתים, נעילת הרכב יכולה להיות בשעות לא שגרתיות, לכן שירותי הפריצה שאני מעניק ניתנים מסביב לשעון, 24 שעות ביממה.

בין השירותים הנפוצים שאני יכול להעניק לך ניתן למצוא:

  • פריצת רכבים בחירום SOS – 24/7 מסביב לשעון.
  • פריצת רכבים מכל הדגמים בישראל
  • שחזור מפתחות שנשברו, אבדו או נגנבו לרכבים
  • קידוד ושכפול שלטים לכל סוגי הרכבים
  • החלפת מנעולים לרכבים
  • 100% אחריות מלאה על כל השירותים שמתבצעים על ידי ב – Car Locksmith.

חשוב לדעת כי פריצת רכבים דורשת התמחות מיוחדת וידע בדגמים רבים – לא כל מנעולן לדירה יכול לפרוץ גם רכבים מכל הדגמים ולעיתים קרובות, מנעולנים שעוסקים בדירות ומשרדים מעבירים את עבודות הרכב לקבלן משנה אשר מייקר את עלות העבודה וגוזר עליך קופון.

אם אתה נעול מחוץ לרכב וזקוק לשירותיו של פורץ רכבים מקצועי, אמין והוגן – התקשר עכשיו ל – 072-3927888 ואגיע עד אליך בעוד 20-30 דקות!